En tryksag kan være alt fra et visitkort til en flyer til et større katalog til folieret bildesign til skilte, banner og meget mere. Fælles for dem alle er, at de kan mærkes og giver en "virkelig" oplevelse.
Med f.eks. en fysisk invitation eller brochure kan du give flere oplevelser og indtryk af dit brand og produkt til dine kunder. I trykkeriets verden findes der nærmest uanede muligheder i både størrelser, emner, papirkvaliteter, efterbehandling og teknikker som gør, at du kan skabe noget "ekstra" og tilføre dit brand og produkt en merværdi.
Med bildesign sikrer du, at dit budskab og din kendskabsgrad synliggøres på vejene, så hvorfor ikke også bruge bilen som en rullende reklame?
Herunder ses eksempler på trykt materiale og bildesign:
- Relationsfabrikken har bl.a. fået lavet roll up's til præsentation på messestand
- Gallery ArtNature har fået udviklet og trykt en 4-fløjet brochure, der præsenterer et udvalg af deres kunst og interiør
- ThorTrans i Randers har fået designet nyt logo, som er blevet integreret på brevlinie og på deres mange lastbiler, der ses på vejene i både Danmark og Norden