Skal et nyt produkt lanceres, skal der fejres Grand Opening eller skal salget boostes? Så gør lidt ekstra og sæt ind med en kampagne!
Brug kampagnen målrettet og sæt ind de rigtige steder. Er du i tvivl om hvordan, hvornår og hvad der skal gøres, så hjælper Daily Lab med at få sammensat og udarbejdet den helt rigtige kampagne til det helt rigtige formål, så du får gjort opmærksom på f.eks. dit nye produkt eller den kommende Grand Opening.
For Horsens Varmeværk har Daily Lab været med til at udvikle og udarbejde kampagnen "Vi har sat penge ind på bogen for....". Kampagnen var målrettet husejere med oliefyr i værkets forsyningsområde. En kampagne der gav en hitrate på over 25%, hvilket var mere end tilfredsstillende for Horsens Fjernvarme. Kampagnen bestod af en tyk "snydebog" med den relevante information og indbygget sparegris (inkl. penge - rigtige penge....) samt en lille folder, der gjorde det nemt for borgeren at tage næste skridt og kontakte Horsens Fjernvarme. En opsigtsvækkende og succesfuld kampagne.
For Inroom har Daily Lab udarbejdet introkampagne for det nye møbel "Cubi". Introkampagne og lancering af "Cubi" bestod af Facebookkampagne, invitationer og diverse materiale til event i Århus og ikke mindst et trykt inspirationskatalog.