Visuel identitet

Det grundlæggende for dit brand...

Vigtigheden af at have styr på sin visuelle identitet, skal man ikke tage fejl af. Det er fundamentet for dit brand og for de signaler, det sender. Signalerer man det forkerte, rammer man ikke sin målgruppe og kommer dermed ikke i mål. Et logo kan i al sin enkelhed stå stærkt og sikre, at målgruppen rammes. Et logo er en langtidssikret identitet og investering, man ikke skal gå på kompromis med. 

 

Nedenfor ses et uddrag af ny visuel identitet for Rosenberg Malerfirma.

Nyheden om en fusion - tre malerfirmaer skulle blive til ét, og en ny fælles visuel identitet for Rosenberg Malerfirma skulle udvikles. Logoet skulle stå stærkt, enkelt og klassisk.
 
En stor tak til Rosenberg Malerfirma for tilliden til at lade Daily Lab tage ansvaret for opgaven. Det har været en meget spændende process, der har været resultatet af et godt samarbejde. Der er udviklet både offline og online materialer så som logo, visitkort, brevlinie, kuverter, skilte, annoncer, sponsorreklamer, biler og website. 
 

Kontakt

Top
Thrane.nu